رنگ پاش سری زیگما ( 2 و پلاس)

یکی از بهترین دستگاه رنگ پودری، رنگ پاش سری زیگما  ELcoat است که در گروه صنعتی فن آوران به فروش می‌رسد. نسل پنجم دستگاه پاشش رنگ پودری مدل زیگما ، تغییرات اساسی در اجزای اصلی خود داشته است. این محصول در عین اینکه ویژگی‌های مثبت سری زیگما مانند ایستایی و پایداری دستگاه را حفظ کرده است، امکان افزودن دو یونیت بر روی یک بدنه و پاشش همزمان با استفاده از یک مخزن را نیز دارد.

در این صفحه علاوه بر معرفی ویژگی‌های دستگاه پاشش رنگ پودری مدل زیگما ، مزایا و شرایط استفاده از ضمانت‌نامه این محصول را توضیح خواهیم داد.

با دستگاه پاشش رنگ پودری مدل زیگما  آشنا شوید

اگر به دنبال ارتقای سیستم خط رنگ پودری خود هستید، وقت آن رسیده که دستگاه پاشش رنگ پودری مدل زیگما Elcoat را تهیه کنید. این سیستم راه اندازی بسیار آسان و سریعی دارد و با عملکرد مطلوب خود، نظر مشتریان را جلب کرده است. در بخش الکترونیک سیستم پاشش پودری این دستگاه، پاشش قطعات زاویه‌دار و کنج‌دار با تغییر و کنترل جریان، امکان‌پذیر شده است. به همین خاطر بسیاری از صنایع خاص نیز می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند.

به علاوه با دستگاه رنگ پاش سری زیگما می‌توانید قطعات رنگ شده را مجدداً رنگ آمیزی کنید. تپانچه این دستگاه که از تکنولوژی برتر کره استفاده می‌کند، جذب رنگ بالایی داشته و گزینه مناسبی برای پوشش‌های متالیک، چکشی و رنگ‌های ویژه محسوب می‌شود.

از نقاط قوت دستگاه رنگ پاش سری زیگما می‌توان به کنترل پنل مجهز به دو پتانسیومتر جریان و ولتاژ اشاره کرد که در کنار یک نمایشگر دیجیتال، میزان هر کدام از این موارد را به دقت تنظیم می‌کند. همچنین در دستگاه پاشش رنگ پودری مدل زیگما پلاس، سیستم انژکتور به طور کامل تغییر کرده است؛ این تغییر و کیفیت بالای آن باعث شده تا انتقال پودر دقیق‌تر و روان‌تر صورت گیرد.

فیلم راه اندازی سیستم پاشش پودری زیگما پلاس

فیلم راه اندازی سیستم پاشش پودری زیگما 2

اگر قصد خرید رنگ پاش سری زیگما  را دارید، این نوید را به شما بدهیم که گروه صنعتی فن آوران با سالها تجربه در زمینه راه اندازی و پشتیبانی خطوط رنگ پودری، آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان است. از آنجایی که این سیستم به طور کامل مونتاژ و سپس بسته می‌شود، نگرانی از بابت راه اندازی آن نخواهید داشت. تنها کافیست اتصالات پنوماتیک، ارت و برق دستگاه را وصل کنید و طبق دفترچه راهنما از آن استفاده نمایید.

مزایای دستگاه پاشش رنگ پودری مدل زیگما (2 و پلاس) در یک نگاه

  • راه اندازی و نصب بسیار آسان و سریع
  • استفاده از قطعات مرغوب ایتالیایی، کره ای و تایوانی در سیستم الکترونیک و پنوماتیک دستگاه
  • تپانچه سبک با طراحی ارگونومیک که کار با این دستگاه را آسان کرده است
  • استفاده از قطعات مصرفی با کیفیت و دوام بالا
  • تشکیل ابر یکنواخت پودر برای پوشش کامل سطوح
  • ایستایی و پایداری دستگاه رنگ پاش
  • امکان رنگ آمیزی مجدد قطعات رنگ شده
  • کنترل پنل مجهز به دو پتانسیومتر جریان و ولتاژ
  • امکان افزودن دو یونیت بر روی یک بدنه
  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش گروه صنعتی فن آوران

مدلهای قبلی دستگاه پاشش پودری ELCOAT

شرایط استفاده از ضمانت نامه دستگاه رنگ پاش به چه صورت است؟

1 – دستگاههايي داراي گارانتي هستند كه داراي برگ ضمانتنامه معتبر يکساله ممهور به مهر گروه صنعتي فن آوران و شماره سريال دستگاه باشند. نماينده گروه صنعتي فن آوران برگ ضمانت نامه را پس از تنظيم صورتجلسه و تائيد خريدار مبني بر تحويل صحیح و سالم دستگاه پاشش پودري، به خريدار ارائه مي دهد.خريدار بايد در نگهداری برگ ضمانتنامه دقت کافی را مبذول دارد، زیرا المثنی صادر نمی گردد. بديهي است جهت استفاده از خدمات گارانتي ارائه برگ ضمانتنامه ضروري است.

2 – خدمات گارانتي فقط توسط کارشناسان فني گروه صنعتي فن آوران ارائه مي گردد.

3 – مدت ضمانت دستگاه پاشش پودري از تاريخ صورتجلسه نصب، به مدت 12 ماه براي يك شيفت كاري 8 ساعته است.

4 – خدمات ضمانت فقط شامل اشکالاتی می باشد که در اثر کارکرد طبیعی( با تشخیص و تائيد متخصصین واحد فنی گروه صنعتي فن آوران) ایجاد شده باشد. در اين صورت، در دوره گارانتي، دستگاه توسط اين شرکت بصورت مجاني تعمير و يا قطعات معيوب آن تعويض خواهد شد.

تبصره 1: هزينه سرويس ونظافت قطعات داخلي دستگاه كه به مرور زمان كثيف شده باشد، همچنين لوازم مصرفي ( شامل: نازلها و قطعات تفلوني، صفحه فلودايز و شلنگها ، الكترود هولدر و …) و اياب و ذهاب و اقامت كارشناس بعهده خريدار خواهد بود.

5 – هزينه ارسال و عودت دستگاه به دفتر شرکت، اياب و ذهاب و اقامت كارشناس جهت نصب و راه اندازي دستگاه به عهده خريدار مي باشد، لذا پيش از ارسال دستگاه، با نماينده شرکت بطور تلفني هماهنگ نماييد تا وجود قطعي مشکل تائيد شود.

6- در صورت تغيير مالكيت و محل دستگاه با اطلاع گروه صنعتي فن آوران، تعهدات شركت تا پايان مدت اعتبار ضمانت نامه ، به قوت خود باقي است.

دستگاه پاشش پودري چه زمانی شامل ضمانت نمي گردد؟

مخدوش شدن برچسب گارانتي یا سريال دستگاه، باز نمودن یونیت دستگاه پاشش پودری و دستكاري آن توسط افراد غير مسئول باعث ابطال ضمانت نامه می گردد. چنانچه به علت استفاده ناصحيح و غير اصولي از دستگاه و سهل انگاري ، قطعات آن خراب شود، جزء خدمات گارانتي محسوب نشده و كليه خسارات ناشي از آن و نيز اياب و ذهاب و اقامت كارشناس بعهده خريدار خواهد بود. صدمات و ضايعات ناشي از ضربه، سقوط، حمل ونقل، تماس يا نفوذ آب و مواد شيميايي، آتش يا حرارت زياد، گرد و غبار شديد، رطوبت، نوسانات برق، رعد و برق و حوادث طبيعي، استفاده غلط از دستگاه يا مواردي خارج از سازگاري و استانداردهاي تعيين شده براي دستگاه يا عمل نكردن به دستورالعملهاي ذكر شده در دفترچه راهنماي دستگاه، مواردي هستند که باعث نقض شرايط گارانتي مي شوند. در مواردی که تعمیرات شامل ضمانت نمی گردد کلیه هزینه های مربوطه از خريدار دریافت می گردد.

نحوه سفارش قطعات یدکی دستگاه پاشش پودری به چه صورت است؟

کاربران و دارندگان دستگاه پاشش پودری می توانند با مراجعه به دفترچه راهنمای دستگاه که در هنگام خرید دستگاه دریافت نموده اند و در صورت عدم دسترسی به آن ، از همین صفحه نسخه کامپیوتری دفترچه راهنما را دانلود کنید و تعداد قطعه یدکی مورد نیاز خود را  به دفتر شرکت اعلام نموده که پس از دریافت ، تائید و تسویه فاکتور، قطعات یدکی مورد نیاز برای ایشان ارسال می گردد.

نحوه پیگیری مراسلات چگونه است؟

پس از تسویه حساب ، کالای مورد نظر مشتری به یکی از روشهای ارسال از طریق باربری، پست و یا حمل و نقل بین شهری انجام شده و شماره پیگیری اعلام می شود.