رنگ پاش آزمایشگاهی

یکی از تجهیزات پاشش رنگ پودری که توسط گروه صنعتی فن آوران به فروش می‌رسد، رنگ پاش آزمایشگاهی است. دستگاه رنگپاش آزمایشگاهی برند ELcoat، از سری زیگما، برای تست کیفیت رنگ پودری در مقیاس آزمایشگاهی تولید شده است. این دستگاه مزایای بسیاری نسبت به تجهیزات مشابه خود دارد که در کنار خدمات پشتیبانی و مشاوره فروش گروه صنعتی فناوران، آن را تبدیل به گزینه مناسبی برای خرید کرده است. در ادامه درباره این رنگ پاش ازمایشگاهی توضیحاتی می‌دهیم و موارد کاربرد آن را عنوان خواهیم کرد.

رنگ پاش آزمایشگاهی ELcoat

دستگاه آزمایشگاهی پاشش پودری ELcoat سری زیگما، با طول تپانچه 260 میلی متر و وزن تپانچه 430 گرم، مناسب مراکز آزمایشگاهی و کارخانجات و کارگاه‌هایی است که می‌خواهند قبل از تولید انبوه، نمونه رنگ خود را آزمایش کنند. ولتاژ ورودی این دستگاه 220 ولت متناوب و فرکانس خروجی آن 17 کیلوهرتز است.

این دستگاه با تنها 13 کیلوگرم وزن، نسبت به تجهیزات مشابه خود، یک دستگاه پاشش رنگ آزمایشگاهی سبک به حساب می‌آید که قابلیت حمل آسانی دارد. حداکثر هوای مصرفی این دستگاه 13 مکعب در ساعت و فشار هوای ورودی آن 2 الی 8 بار است. برای اطلاعات فنی بیشتر، می‌توانید جدول رو به رو را مطالعه کنید.