تماس با گروه صنعتی فناوران

گروه صنعتی فن آوران، فعال در حوزه تولید و تامین تجهیزات خط رنگ پودری، آماده دریافت سفارشات و شروع همکاری با شرکت‌ها و سازمان‌های مربوطه است. در حال حاضر خدمات این شرکت در  حوزه تولید دستگاه پاشش پودری و تامین  رنگ پودری است. همچنین خدمات طراحی و اجرای خطوط رنگ، تجهیز و نوسازی آنها نیز توسط گروه صنعتی فن آوران پذیرفته می‌شود.

داستان چگونگی شکل گیری گروه صنعتی فن آوران را می‌توانید در صفحه درباره ما بخوانید. این شرکت تاکنون بیش از 40 پروژه اتوماتیک پاشش پودری را به انجام رسانیده و طی 18 سال فعالیت خود، با صنایع مختلفی از جمله لوازم خانگی، خودروسازی، ساختمان و مصنوعات فلزی همکاری داشته است. دستاوردها و شرکای تجاری ما را می‌توانید در بخش نمونه کارها و همینطور توضیحات صفحه درباره ما ببینید. همچنین توضیح تمامی خدمات و محصولات ارائه شده توسط شرکت فن آوران را در بخش‌های مختلف سایت آورده‌ایم و شما می‌توانید با مراجعه به منوهای سایت، کاتالوگ‌های شرکت را دانلود نمایید.

لطفاً جهت برقراری تماس با گروه صنعتی فن آوران از یکی از روش‌های زیر استفاده کنید. همکاران ما در بخش مشاوره و فروش در خدمت شما هستند تا سوالات شما درباره خرید تجهیزات یا سایر خدمات گروه صنعتی فن آوران را پاسخگو باشند.

در صورتی که قصد اخذ مشاوره در زمینه راه اندازی یا تجهیز خطوط رنگ پودری را دارید می‌توانید از طریق شماره‌های 02122509605 و 02122511450 با گروه فن آوران در تماس باشید.

همچننی برای برقراری ارتباط مستقیم با مدیرعامل گروه صنعتی فن آوران می‌توانید پیام خود را از طریق پست الکترونیکی najafgholi474@yahoo.com برای ما ارسال کنید و یا با تکمیل فرم تماس با ما منتظر پاسخ همکاران ما در اسرع وقت باشید.

برای دریافت راهنمایی بیشتر با شماره‌های تماس مجموعه با ما ارتباط برقرار نمایید.

آدرس دفتر مرکزی

تهران – بزرگراه رسالت – خيابان بنی هاشم  پلاک 164

شماره‌های تماس

021-22509605

021-22511450

تماس با گروه صنعتی فن آوران / Contact Us

1 + 5 = ?

09365126754